Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Αγαπημένη μου Ματθίλδη...

Αγαπημένη μου Ματθίλδη (ή αλλιώς ...Mafalda...)

σου εύχομαι ολόψυχα να τα εκατοστήσεις, μιας και σαν σήμερα, το 1964, γεννήθηκες από το πενάκι του αγαπημένου μας Αργεντίνου κομίστα Quino...

Σε γνώρισα από πολύ μικρός, και κατάφερα να συλλέξω όλα τα αλμπουμάκια που περιγράφουν τη ζωή, το χιούμορ και την καυστικότητά σου για τα στραβά αυτού του κόσμου. Αλμπουμάκια που θα παραδώσω στον αγαπημένο μου γιό, για τον οποίο θα σου μιλήσω σε άλλο γράμμα μου.


Για την ώρα θα αρκεστεί σε δύο τρία παραδείγματα, φόρο τιμής σε σένα και στον εμπνευσμένο δημιουργό σου.


Σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσες να γράψω αυτό το γράμμα που από καιρό είχα στο μυαλό μου, αλλά περίμενα τα γενέθλιά σου για να το κάνω.

Με βαθειά συγκίνηση,
Νίκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

networked bloggers

Αναγνώστες