Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Μύρισε Άνοιξη!

Ο Χρόνος έχει 4 εποχές: Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας και ...
και...
ΑΝΟΙΞΗ!!!

Χμ... Βαρετή εισαγωγή, και θα την ακούς αρκετά στα πρώτα χρόνια στο σχολείο, όταν με το καλό πας. Προφανώς, αυτό το... διδασκαλίστικο ύφος, μου φανερώθηκε μηχανικά. Λογικό, τόσες φορές που τα είχα ακούσει και εγώ από τις δασκάλες μου!

Αλλά από την άλλη, αυτό το γεγονός, πως πλησιάζει η Άνοιξη, είναι και το μεγαλύτερο γεγονός στον ετήσιο κύκλο ξέρεις. Σηματοδοτεί την αναγέννηση των πάντων!
Είναι η πραγματοποίηση της ελπίδας της Ζωής για τη Ζωή!
Είναι το φωτεινό δεδομένο του Χρόνου των Ανθρώπων! 
Είναι και η γεννήτρια της Ζωής για την παραγωγή θετικών εικόνων για το μέλλον!
Είναι η έξοδος από τον λήθαργο για όλα τα πλάσματα που θα γνωρίσεις από κοντά ή μέσω διαδικτύου! (και ελπίζω να μη μου ζητήσεις να σου φέρω σπίτι κανέναν Αφρικανικό ρινόκερο...)



Είναι τέλος η υλοποίηση για άλλο ένα ονειροπόλημά μου: η ευκαιρία για εξερευνητικούς περίπατους μαζί σου!
 
Καλή Άνοιξη σε όλες και όλους, με την ευχή η Καρδιά και το Μυαλό σας, να "ανοίξουν" όπως τα λουλούδια στα σπίτια μας και στους αγρούς, και ο Ήλιος να φωτίσει τη ζωή και το βαθύτερο "είναι" μας! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

networked bloggers

Αναγνώστες