Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

30 χρόνια και 2 μήνες!!!

Χτες, 8 Δεκεμβρίου του (σωτήριου πάντα) 2010, συμπλήρωσες 2 μήνες που μοιράζεσαι τον ίδιο χωροχρόνο μαζί μας γιέ μου.

Σαν χτες, πριν 30 χρόνια, δολοφονήθηκε ένας Άγγλος φίλος.

John Lennon (1940 - 1980)

Σου αφιερώνω το καλύτερο τραγούδι που έγραψε ποτέ και το καλύτερο (για μένα) του προηγούμενου αιώνα.... Και να θυμασαι πάντα, πως η διαφορά ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα είναι η πράξη!

Φαντάσου ότι δεν υπάρχει Παράδεισος
Είναι εύκολο αν προσπαθήσεις
Καμμιά Κόλαση από κάτω μας
Από πάνω μας μόνο ουρανός
Φαντάσου όλους τους ανθρώπους
Να ζουν για το σήμερα ...

Φαντάσου ότι δεν υπάρχουν Χώρες
Δεν είναι δύσκολο να το κάνεις
Τίποτα να σκοτώσεις ή να σκοτωθείς
Και καμία θρησκεία επίσης
Φαντάσου όλους τους ανθρώπους
Να ζουν ειρηνικά ...

Μπορείτε να πείτε ότι είμαι ονειροπόλος
Αλλά δεν είμαι ο μόνος
Ελπίζω κάποια μέρα να ενωθείς μαζί μας
Και ο Κόσμος θα είναι ως Ένας

Φαντάσου πως δεν υπάρχει ιδιοκτησία
Αναρωτιέμαι αν μπορείς
Καμμιά ανάγκη για απληστία ή πείνα
Μια Ανθρώπινη αδελφότητα
Φαντάσου όλους τους ανθρώπους
Να μοιράζονται όλον τον Κόσμο...

Μπορείτε να πείτε ότι είμαι ονειροπόλος
Αλλά δεν είμαι ο μόνος
Ελπίζω κάποια μέρα να ενωθείς μαζί μας
Και ο Κόσμος θα ζήσει ως Ένας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

networked bloggers

Αναγνώστες